Martin Stroetinga


Ik kan in volle oprechtheid zeggen dat ik ondanks corona een top modelbouwjaar achter de rug heb. Allereerst ben ik in Maart begonnen met het inrichten van mijn eigen werkplaats. Zie hieronder een 360 graden foto van het resultaat! 

Daarna ben ik tal van projecten gestart en verder gegaan met oude projecten. Allereerst mijn 5 inch Simplex.


5" Simplex


Deze Simplex heb ik deels overgenomen van een modelbouwer in onze club in 2013. Ik heb er jaren weinig gedaan, maar het afgelopen jaar ben ik er lekker mee opgeschoten. Hieronder een aantal foto's van het werk aan de Simplex. 











5" Goederenwagen Loriot M

Samen met een aantal leden van Rading Spoor en Stoomgroep Zuid zijn we begonnen met een goederenwagen op 5 inch spoorbreedte. Het lasersnijwerk is bedacht en gesneden door Marcel van Westendorp. De rest doet iedereen apart. Hieronder een aantal foto's van mijn Loriot M. 











2 opmerkingen: