Harrie van de Water


Even voorstellen, ik ben Harrie van de Water uit Bergen op zoom en voor een beeld daarbij zie bijgaande foto van mijn deelname aan de voorjaarsstoomdag van 2019 met de modellen die ik daar had meegebracht: een NS1900  schaal 1:25 en een in aanbouw zijnde NS8500 eveneens in schaal 1:25.


De foto's voor deze digitale presentatie betreffen dus de NS 8500 schaal 1:25 die nagenoeg gereed is. Omdat het voor mij nogal lastig bleek wegens weinig ervaring om deze machine onder stoom te krijgen heb ik het plan opgevat de NS8800 op schaal 1:32 te bouwen en hiermee ervaring op te doen. Deze is geheel gereed en momenteel ben ik bezig deze onder stoom te brengen. Hopelijk kan ik hem volgende jaar meebrengen naar de voorjaarsstoomdag om er op jullie spoor 1 baan mee rond te kunnen rijden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten